2024 - Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος ΕΛΣ
‘’Οδός Φανταστικής’’
Μουσικό θέατρο, λιμπρέτο Α. Στυλιανίδη
3ο κουδούνι Όπερα, Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Δράσεις ΕΛΣ
Με τη συμμετοχή 200 παιδιών από 10 σχολεία της Αττικής και μουσικό σύνολο τρομπόνι/βιολί/τσέλο/κρουστά/ακορντεόν
Μουσική διεύθυνση: Σοφία Καμαγιάννη - Θεατρική διδασκαλία-σκηνοθετική επιμέλεια: Eλένη Ζαχοπούλου
2023 - Κάστρο Λαμίας (Όλη η Eλλάδα ένας πολιτισμός, Yπουργείο Πολιτισμού)
‘’Είμαι δέντρο που μιλά’’
Μονόπρακτη όπερα δωματίου για όλη την οικογένεια, λιμπρέτο Γιώτα Βασιλακοπούλου
2 λυρικοί τραγουδιστές, βιολί, πιάνο. Μουσική διδασκαλία/διεύθυνση: Σοφία Καμαγιάννη - Οργάνωση παραγωγής Artivistas group. Περιοδεία: 2024 σε Μουσεία του ΠΙΟΠΠ (Λέσβος, Στυμφαλία, Σπάρτη), 2025 Μέγαρο Μουσικής και ελληνικά δημοτικά σχολεία και ευρωπαϊκό στο Μόναχο
2023 - Κήπος Ερευνητικού Κέντρου Κνωσού της Βρετανικής Σχολής Αθηνών
‘’Αόρατες πόλεις’’
Ηχητική εγκατάσταση. Δραματουργική επεξεργασία/ σύλληψη : Μάγδα Κόρπη
2022 - Εναλλακτική Σκηνή ΕΛΣ, επανάληψη 2023
‘’Το ερωτευμένο σύννεφο’’
‘Όπερα για όλη την οικογένεια, βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Ναζίμ Χικμέτ, λιμπρέτο Ελ. Ζαφειρίου, παιδική-νεανική χορωδία Rosarte και 3 λυρικοί τραγουδιστές. Φλάουτο, νέυ, κλαρινέτο και μπάσο κλαρινέτο, τρομπόνι, κρουστά, πιάνο, βιολί, τσέλο (fl/ney/cl-Bcl/trmb/perc/pf/vln/vcl)
Μουσική διεύθυνση Σοφία Καμαγιάννη
Σκηνοθεσία Ελένη Ευθυμίου
2017 - θέατρο Καρέζη (Αθήνα) και Μέγαρο Θεσσαλονίκη
‘’Πέρασα… ‘’
Μικτό θέαμα-ακρόαμα πάνω στην ποίηση της Κικής Δημουλά, για 2 ηθοποιούς, 4 μουσικούς (κλαρινέτο, βιολί, πιάνο, κοντραμπάσο), βίντεο και ηλεκτροακουστικούς ήχους
Σύλληψη/σκηνοθεσία/πιάνο/μουσική διεύθυνση Σοφίας Καμαγιάννη.
2006 - Θέατρο Σημείο και Θέατρο Φούρνος, Αθήνα
‘’ΜΕΣΑ στο μέσα’’
Πολύτεχνο έργο για 1 ηθοποιό, 2 μουσικούς (φλάουτο, τσέλο), βίντεο και tape
Σύλληψη/σκηνοθεσία Σοφίας Καμαγιάννη.
2002 - Επίκεντρο, Πάτρα και 2003 Χοροροές Αθήνα
‘’Rabila Co’’
Μουσική παράσταση μικτών μέσων. Σύνολο κρουστών, πιάνο, 2 χορεύτριες, 1 ηθοποιός και tape
Σύλληψη/σκηνοθεσία Σοφία Καμαγιάννη
Χορογραφία : Ολυμπία Αγαλιανού
1999 - Θέατρο Αγορά, Πάτρα
‘’Αποβάθρα’’
Για μία ηθοποιό και 6 μουσικούς όμποε, κλαρινέτο, τρομπόνι, πιάνο, βιόλα, κόντρα μπάσο
Κείμενα : Ποθητός Μπάϊκας
ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
2024 - Livewire 14 Festival, Resounding, UMBC (Baltimore)
Πρεμιέρα του έργου "Puhpowee" (2024) για Piano+ (copyright by Tim Ward) και κρουστά
Τeodora Adsharova piano, Dustin Donahue percussion
2024 - Livewire 14 Festival, Resounding, UMBC (Baltimore)
‘’Moveable types’ for 2 cellos.
Gita Ladd, cello / Juan Sebastian Delgado, cello / members of Ruckus ensemble
2023 - Μουσική Βιβλιοθήκη, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
‘’Μπλε και ασημί’’
Ανατρεπτική πιανιστική performance αυτόματης σύνθεσης της Σοφίας Καμαγιάννη σε 2 μέρη.
Πρώτη παρουσίαση του Piano+ σε συνεργασία(ιδέα-κατασκευή) με τον Tim Ward
2023 - Αula Φιλοσοφικής Πανεπιστημίου Αθηνών
‘’Αυτό το καλό/ Ce quo’nt les yeux’’ (2022)
Ποίηση Σάμιουελ Μπέκετ, για μεσόφωνο, ακορντεόν, κανονάκι, μπουζούκι, βιόλα, πολίτικο λαούτο και tape
Αφιέρωμα σε γυναίκες συνθέτριες 20ου-21-αιώνα στο πλαίσιο του Erasmus+ “Musical Bounce Back: Promoting the role of women on contemporary creation and education”
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΟ
2024 - Εθνικό Θέατρο, σκηνή Νίκος Κούρκουλος
‘’Στο σώμα της’’
Των Ελ. Ευθυμίου, Σ. Ευτυχιάδου, Ν. Μαϊστράλη και σκηνοθεσία Ελ.Ευθυμίου
2021 – ‘’2023,Ελευσίνα, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης’’, Πάρκινγκ Παλιού Ελαιουργείου
‘’Ελεύθεροι Πολιορκημένοι’’
Του Διονύσιου Σολωμού. Σκηνοθεσία-δραματουργία Ελ. Ευθυμίου
2018 - Εθνικό Θέατρο, Κεντρική Σκηνή
‘’Ψηλά από τη γέφυρα’’
Του Άρθουρ Μίλλερ. Σε σκηνοθεσία Ν. Κοντούρη
2016 - ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
‘’Οι μικροαστοί’’
Του Μαξίμ Γκόρκι. Σε σκηνοθεσία Κ. Καζάκος
2016 - ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
‘’Οδυσσεβάχ’’
Της Ξένιας Καλογεροπούλου και σε σκηνοθεσία Π. Βασιλόπουλος
2014 - ΚΘΒΕ (Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος)
‘’Πέρσες’’
Του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Ν. Κοντούρη
2013 - ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης
‘’Αγαμέμνων’’
Του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Ν .Κοντούρη
2010 - ΙΟΝΙΟ Θέατρο
‘’Τίτα Λου’’
Της Κάθριν Ανν. Σκηνοθεσία Δ.Βούλτσος
2008 - ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
‘’Μαλλιά κουβάρια’’
Του Νίκου Λάσκαρη και σκηνοθεσία Κ.Τσιάνος
2008 - Θ.Ο.Ε.Π.Π
‘’Οι ηλίθιοι’’
Του Νιλ Σάιμον και σκηνοθεσία Δ.Βούλτσος
2006 - ΙΟΝΙΟ Θέατρο
‘’Έρωτας στη Φλωρεντία’’
Του Όσκαρ Ουάιλντ και σκηνοθεσία Δ.Βούλτσος
2002 - Θ.Ο.Ε.Π.Π
‘’Μη σκοτώνεις τη μαμά’’
Της Σαρλότ Κήτλυ και σκηνοθεσία Δ.Βούλτσος
2000 - Θεατρική Ομάδα Εργαζομένων Πανεπιστημίου Πατρών Θ.Ο.Ε.Π.Π
‘’Ο Γενικός Γραμματέας’’
Του Ηλία Καπετανάκη και σκηνοθεσία Δ.Βούλτσος
1999 - ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
‘’Οικογένεια Νώε’’
Της Ξένιας Καλογεροπούλου και σκηνοθεσία Δ.Βούλτσος
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΧΟΡΟ
2018 - Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
‘’Δωμάτια’’
Χορογραφία : Αγνή Παπαδέλη – Ρωσσέτου
live piano (and prerecorded tape): Σοφία Καμαγιάννη
2017 - Music in Motion Festival
‘’Mystery of r/r/r’’
Κουαρτέτο πιάνου, ηχογραφημένο. Χορογραφία : Όλγα Σπυράκη
ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΙΚΡΟΥ – ΜΕΣΑΙΟΥ ΜΗΚΟΥΣ
2004
‘’Στο Φάρο’’
Φεστιβάλ Δράμας, σενάριο-σκηνοθεσία Σταύρος Νικολάου
2004
‘’Καφέ θα πίνεις όταν μεγαλώσεις’’
Φεστιβάλ Δράμας, σενάριο-σκηνοθεσία Γιάννης Κολιός
2009
‘’Μια δουλειά σαν όλες τις άλλες’’
48 Ηour Film Project, σκηνοθεσία Γιάννης Καρκανέβατος - Σταύρος Νικολάου
2020
‘’Μέσα στο χώρο του μυαλού της’’
Συμπαραγωγή ομάδα Εν Δυνάμει και mind the fact festival, σκηνοθεσία Ελένη Ευθυμίου
2022
‘’Χυμός Πορτοκάλι’’
Φεστιβάλ Δράμας, σκηνοθεσία Δημήτρης Ζάχος, σενάριο Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος
ΧΟΡΟΣ
2018 - Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου
‘’Δωμάτια’’
Χορογραφία Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου
Σύνθεση – live piano and electronics Σοφία Καμαγιάννη
Την συναυλία «Μπλε και ασημί» της πρωτοπόρας συνθέτριας και πιανίστριας Σοφίας Καμαγιάννη που πραγματοποιήθηκε στις 10 Μαρτίου στην Μουσική Βιβλιοθήκη Λίλιαν Βουδούρη του Μεγάρου Μουσικής παρουσιάστηκε κατά αποκλειστικότητα στην εκπομπή «Κριτικός Λόγος» του Τρίτου Προγράμματος, μέσα από δύο εκπομπές. Παράλληλα η Σοφία Καμαγιάννη συζήτησε με τον Θάνο Μαντζάνα για πολλά σημαντικά στοιχεία τόσο της σύλληψης όσο και της υλοποίησης/εκτέλεσης αυτής της ζωντανής εμφάνισης της. Στη συναυλία παρουσιάστηκε μια αυτόματη σύνθεση που καθορίστηκε από τη συνθήκη του ότι η Σοφία Καμαγιάννη έπαιξε πιάνο φορώντας μια ειδική μάσκα η οποία δεν της επέτρεπε να βλέπει. Λίγες ημέρες πριν είχε συμβεί το τραγικό σιδηροδρομικό ατύχημα στα Τέμπη το οποίο αναπόφευκτα φόρτισε πάρα πολύ, τόσο συγκινησιακά όσο και συναισθηματικά, συνολικά την εκτέλεση και όχι μόνο το παίξιμο της δημιουργού.